Helpen van klanten en collega’s? Jij doet niets liever. En altijd met een glimlach. Word jij ons nieuwe visitekaartje en zorg jij voor dat eerste warme welkom voor onze relaties zowel aan de receptie als aan de telefoon? Kom dan ons Office-team versterken als Telefonist & Receptionist.
Wat doe je?
- Je bent aan de receptie de gastman/-vrouw van onze organisatie. Je ontvangt en registreert de bezoeker(s).
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Een afwisselende club van gevelbouwers, aannemers, architecten, dakdekkers en andere partners/leveranciers. En natuurlijk ook voor je collega’s.
- Je beantwoordt de telefoon voor twee bedrijven en verbindt door met de juiste collega. Na verloop van tijd ken jij de klant en de klant jou. Zo bouw je echt mee aan de klantrelatie.
- Je beheert de info-mailbox en beantwoordt e-mails van relaties of zet deze door naar de juiste collega.
- Je beheert de contacten met het postbedrijf en verstuurt o.a. pakketjes. Daarin ben je een onmisbare schakel met de verkoop.
- Je voert diverse ondersteunende werkzaamheden uit:
- Je bestelt lunches en zet deze klaar voor relaties. Zo zorg jij voor een fijn pauzemoment voor hen.
- Je regelt attenties voor collega’s en klanten bij ziekte, geboorte en andere speciale momenten.
- Je maakt fotopresentaties en/of fotoboeken voor collega’s die een jubileum vieren of met pensioen gaan. Dat zal ongetwijfeld gewaardeerd worden.
- Je maakt de roosters voor flexibel werken binnen de organisatie in Excel.
- Je ondersteunt het Officeteam en andere afdelingen met verschillende werkzaamheden: van het uitdelen van paasattenties tot het regelen van de kerstversiering en van het maken van badges voor events tot het uitdelen van taart tijdens een jubileumviering van een collega. En nog zoveel meer.
Kortom… lekker veel afwisseling naast je focus op de telefoon en de receptie.
Wat krijg je?
- Een gezellig Office-team met goede ondersteuning om jou op weg te helpen in de organisaties.
- Duidelijke structuur op de afdeling, goede afspraken en werkwijzen in de organisatie.
- Een fijne werkomgeving met zelfs een zit-sta-bureau achter de receptie.
- Een bedrijfsfitness-regeling en gratis vers fruit. Vitaliteit vinden wij heel belangrijk.
- Diverse personeelsbijeenkomsten en leuke activiteiten vanuit de personeelsvereniging. Ben jij er straks bij tijdens onze bouwvakborrel op 19 juli of onze jaarlijkse MVO-dag op 19 september?
- Samen vieren we successen, zetten we collega’s in het zonnetje of genieten we met het hele bedrijf van een lunch, een themadag of inzet voor een goed doel.
- Je kunt gebruik maken van het open opleidingsbeleid om daarmee jouw talenten verder te ontwikkelen.
- Je ontvangt een bonusregeling als we onze KPI’s halen.
- Je werkuren zijn van maandag tot en met donderdag van 08.30 – 12.30 en van 13.00 – 17.00 uur. Op vrijdag tot 16.00 uur.
- Voldoende werk voor een fulltimer (39 uur). Eventueel is parttime (31 uur) mogelijk met je vrije dag op maandag.
Wie ben je?
- Dienstverlenend: je hebt een open uitstraling en ademt klantgerichtheid.
- Collegiaal en betrokken: een echt ‘mensenmens’. Je zet graag die extra stap voor je collega’s.
- Professioneel: jij gaat voor kwaliteit en zet graag de puntjes op de i.
- Je hebt kennis van telefoon etiquette en vaardigheden door opleiding en/of ervaring.
- Je hebt kennis van het Office-pakket (Word – Excel – PowerPoint).
Geen Mr. of Mrs. Perfect
“Het staat of valt met de persoon”, aldus Conny Henkens – HR & Office Manager. Diploma of ervaring is voor ons minder belangrijk dan wie je bent en wat jouw werkmentaliteit is. Ik ontdek het graag met jou! We zijn wel eerlijk: telefoonvaardigheden en ervaring met Outlook is een must.
Zien we jou binnenkort achter onze receptie zitten?
Solliciteer nu via de knop 'Solliciteren' en wij nemen binnen vijf werkdagen contact met je op.